Thursday, February 26, 2009

mentari pagi bangkit



wah tajuk rinie mmg x tahan.......aku xtaw la nape mgu ni mgu yg mmg happening tahap super saiya cam GOKU..xpon tahap penukaran baju Sailormoon....cam nak gunakan semua kuasa bulan n hentakkan atas kepala nie...lepas da kena hentak ngan kose moon 2 aku nak tukar jd ultraman lak....dpt hapuskan anasir2 jahat kat keliling...pas da hapoos,tukar jd doraemon...then guna mesin masa gi time sekolah2.....yeay....besnyerr.....


ntah ape yg aku bebeli.....tp yg penting aku nak jd sumer 2....NAK JADI...Amin......



bdk 2 mmg superb jd modelkan..napelar aku x cam 2 doloo...

3 comments:

farell said...

boleh tau x, spe model itew???????????

Azmir GAFAR said...

anak buah aku...comeykan......hehehe.....amik dr tenet jewh

farell said...

anak buah???
ble la plak c Abg Long ko tue kawen aek???