Wednesday, March 11, 2009

satu hari aku mencipta...

Orang putih kulit
Dia sibuk hitam hati
Orang kata cantik
Heboh dia hodohkan diri
Pelangi itu indah
Entah dimana hilang seri
Dalam sifat ini

Sekarang lawan guna akal
Pedang tinggal dalam
Hebat ciptaan terbaru
Hebat lagi sifat gigi dengan lidah
Habis busuk dalam rumah
Bawak melata hilangkan keluarga
Habis musnah semua bahagia

Cuba cari tali kaki
Ikat diri dengan gaya
Hilangkan malaikat
Bawak puaka tinggal sama
Cuba gilakan diri
libat sekali ayam sereban
gelak mulut sama rabak
nangis esak pisah hati


*satu hari tengah duduk2 kenapa otak nie tetiber terus mencipta ayat2 pelik nie....aku sendiri pon xtaw...

2 comments:

Nazry Iskandar said...

ape yang ko cube sampaikan ni? aku dok pahe sepatah hagham...

Azmir GAFAR said...

xpaham....aku pon xpaham...tp akhirnyer aku paham