Saturday, April 11, 2009

Kupas-Mengupas Bawang

1.Sem nie, huh...sem plg penat,,,may be sbb keje kowt...disebabkan penat 2la nak mengupas kat cnie....bayangkan gi claz kena bwk keter sejauh 40 minit...n blk lepas 2jam claz n drive lg...penat...tp xperrr......
2.hheheeh...sem nie duit agak bersepah tp biler dpt duit slalu jerk melayang2....n ader 1 lg dr doloo aku janji nak bwk kwn aku gi mkn NASI AYAM GORENG flat ayer keroh..besh sgt..tp x gak bwk2...hehehe...bkn mls tp xder masa...mgkn d 1 hari...
3.arituh bebual2 mesra ngan ayah aku,Gafar,..yelarr akukan anak Gafar, Gafar Salleh..dier suh anta resume kat Bank Rakyat...gumbra tp kat Kuala Terengganu..mak ai..jauhnyer..huhu...canelakan...manala tau ader rezki..tp cam xder jerk(citer da canang 1 malasia, cam confirm dpt)...aku nie bsh baju pon xreti...lg la masak..masak nasik dlm rice cooker jewh..nak gosok baju lg larrr..gosok2 tp pas 2 minit da keronyok blk....huh..entahlah.
4.arinie aku senaraikan member2 sem nie yg tlh menawan ati nurani aku...keputusannya dinilaikan bgn cara terhebat,telus,n diluluskan ABC utk dikeluarkan dr otak....bl tgk senarai mmg terperanjat...jgn berkecil ati kpd sesape yg x tersenarai...keputusan nie telus...dinilai atas dasar yg bercampor baur...hhehehe
1. Siti Farah Hamizah
2. Faridza
3. Pravin Seeralan
4. Cedric Choong
5. Khaireen Nurazikin
6. Iela
7. Nadzirah Sapuan
8. Leon Lee
9. Ridhwan & Syaiful
10.Azraai
Senarai ini telah disusun mengikut ranking2 yg seswai ngan muker korangkan...no 1 is d best...

6 comments:

syara said...

huhu..salam lalu lalang 0rg mlake..br0!

Nazry Iskandar said...

mane nasi ayam goreng tu??? x bawak2 aku pon~

Anonymous said...

*Syara
--hi..hehe
*Naszra
--biler2 free...sian kat ko..cam taw jerk saper 2 ek

farell said...
This comment has been removed by the author.
farell said...

hampeh kan...
nama aku x t'calon kn dlm top 10 tue...
walaupun kita da b'kawan hampir 15 tahun (smpi skang)
zaman mkn sepinggan, zaman 'nasi goreng - hahahah', zaman m'jalang 1 kota melaka - katanya.....

ye la...
org da lupe kn aku...
sengal tol...
dpt kwn bru, SAHABAT lama d tgglkn...
HAMPEH...
tue lum lg aku serana ko lg nie...
(sgt layak aku nk serana okeyhhhh)
larikkkkkkkkkkk

Azmir GAFAR said...

wah...meletop...branie ko...xder...2 utk calon2 yg aku slalu jumperr jerk utk this sem.....hehehe....ko mestila member...motiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif