Friday, August 21, 2009

RAMADHAN dan RAMADHAN

Selamat Menyambut bulan Ramadhan.....okey
Tahun nie bulan puasa nie xtaw nak ddi celebrate ngan bahagia atau x coz 1st day dah kena buka kat tempat kejer......sgtbosan.....ari pertama dimulakan dengan sahur tahap awal cipan, pukul 1 pagi ngan mkn bihun goreng n sikit roti canai siti nadzirah sapuan.........n 2 air suam yang aku rasa cam dier bagi aku air panas....huh....permulaan x menarik gamaknyer untuk memulakan puasa nie....coz aku yang nak roti canai 2...tapi tetiber...:

kakak pelayan : ala,roti canai tinggal 2 jela..tadi order 3 kan..
(sambil dier tunjuk menu kat kitorang, ader 1 roti sardin,1 roti telur, 1 roti bawang)

azmir gafar : xpela kak, roti sardin 2 batalkan, n lagi 2 tu akak wat....xpe2
(sambil dalam hati memberontak untuk mkn roti canai)


bila makanan tiber,

nadzirah sapuan : azmir, nanti amekla ckit roti nie ek

azmir gafar : xpela, mkan la dulu....xpe2
(sambil mata sekilas lalu pandang roti canai 2, n terus jewh pandang kat bihun super duper tawar 2)

nadzirah sapuan : alah, tadi dier yang nak sgt mkn roti canai, eeeee

lepas 5 minit, apabila bihun dah abis,

azmir gafar : nadz, nak ckit roti
(dengan muker yang, "aku punyer pasallah nak mek ke x, ader aku kesah")

nadzirah sapuan : amekla.....


YEAY, aku berjaya makan roti rupenyer.......

No comments: