Monday, November 2, 2009

Mas Ayu & Mak Dier


Mula2 nak cakap TQ coz jemput mak aku skali...malu plak kiter gi sengsorang...coz mak kiter kejer.....


Sampai kat ctu mmg kiter berda ditahap xmalu..coz duk lama2..berjam2...siap amek gambar ngan pengantin( Mas Ayu yg suruh).....yang duk lama2 tu emak dier yang suruh....dialog mak dier...


Mak dier : Mir, jgn balik dulu ek....duk cni lama2...tgu la pengantin...

(sambil pegang tangan, n blah cam jewh)

Aku : (senyum jewh)


duk kat ctew mbil tk gelagat abang2 angkat dulang n kakak2 ngumpat sambil bertepuk tampar....Mas Ayu sekejap muncul sekejap x...yang paling banyak muncul depan mata aku maak dier, yang setiap kali muncul menegur aku .....salah satu dialog dier :


Mak dier : 2la sedare Ayu, Makcik dah bagitaw mak dier....

Ayu : Mak, dier dh taw dah...

Mak dier : Hah, 2la

Aku : hahhahah...( gelaak)

pas2 mak dier masukkan duit berkepok2 dlm beg Mas Ayu....


tapi mmg besh, dah lama x nampak kendarat, orang cbuk angkat dulang, lauk hidang, mmg meriah...skang majlis khwin kecoh ngan buffet style....wlupun awal2 dtg kena serbu ngan mak Mas Ayu tyer pasal mak aku..n bgi jawapan munasabah..yang penting Mas ayu pyer baju lebey besar dari badan dier....TQ>>>




No comments: