Sunday, May 2, 2010

Position Top Only untuk berkebolehan


Ape nie? X... posisi nie bagi sesiapa yg berkebolehan....


Minggu nie dihabiskan dengan gembira sambil menghabiskan bentuk badan ...semuanyer disebabkan makanan,...

tp dihabiskan oleh muntahn dan beraqkan yg melampau...

hukhukhuk....sedeyh...bru..errmmmm...xsampai 10 lagu kowt aku menari2 seperti

1. Run It (Chris Brown)

2. Dramatic (Britney)

3. Overprotected ( Britney)

4. Like A Boy ( Ciara) - mus/zik plg bet sepanjg zaman biler danse

5. Crawl (Chris Brown)-xsangka hebat gak aku, wlupon lagu nie pelan jerk...hebat3x..(takbur sgt tidak sehat)

6. First Dance ( Justin Bieber)-sgt sonok menari lagu nie coz bit-nyer senang nak ikowt...

7. Alors On Danse ( Stromae) - bes gak..tp berbelit bdn aku...

nak posing mantap cam kakak nina niela aku yeye dance blik


owh nmpknyer 7 jewh..pas2 perot aku mergam untuk beraqk..sgt jahat...pas2 dah malas nak buat gi...trus duk main laptop...biler la nak dpt bdn ala2 dancer sebenar klu wat cenggitew..huh....



sabar jela...yg penting dpt bdn flexible pon dah...xyah la nak position top only..hermmm

3 comments:

~ninahamdan~ said...

pape position pon ok..hahahaha(giler la azmir!!!)

Azmir GAFAR said...

hahaha...k wat..
aper yg aku giler...xbek ko..
position jewh///...hihihi

~ninahamdan~ said...

hahaha..ok la...azmir x giler...azmir sengal jek...hahahaha