Thursday, December 25, 2008

"IT" beg..yeay...




Ari2 ngan gaji yg agak besh bulan nie...trus gi beli beg...dpt gaji petang, mlm truslarrr aku menuju ke destinasi membeli belah utk meninjau n trus membeli beg yg mmg xder dlm perancangan pon....sampai2 jerk beg nielarr yg plg aku x hingin...tp nak wat camner...da tertulis yg aku kena beli beg nier.....huh.....benci jer mula2...tp blk trus aku pikir camne nak gaya kan beg nie....coz sling beg...bosan...gaya kena sama...sling...huh..so cam gamabr kat bwh nielarr keadaan beg 2 yg akan aku gayakan nnt...d masa tertentu mengikut kesesuaian majlis...cewah...hehhee....
Ketika session mengambil gambar ketiak da berpeluh...huh...lama n penat......photographer x bertauliah betul...lama...heheheehehe..sori...

4 comments:

goooooood girl said...
This comment has been removed by a blog administrator.
farell said...

nice bag...
walllla...

Ridhwan A. said...

ehem!

Cedric said...

TOLONGLAAAAA....tak bertauliah kononnya !....nk suh amik jugak kan....gamba tetap cantk jugak kan....ko kena berterima kaseh kat aku tau....psal aku amik gamba ko la...ko nampak cantik dlm gamba....kalo tak........
huhuhuhu.....