Monday, December 15, 2008

Mainan Jiwa Kacau

Maaaak....jiwa aku bermain-main dengan kekacauan raga2 yg bersepah kat dlm bilik adik aku....bersepah2...TAPI yg membuatkan jiwa aku kacau(jicau pasarnyers) tahap cimpanzi beranak sambil mulutnyer tersengih2 adalah kerana minggu nie result exam ku kuar.....hukhuk..mesti teruk(gedix giler)....WHATEVER....hehehe...n menambah2kan kejicauan raga & jiwa & naluri kerana perut aku mcm da nak meletop..besar cam tetiber..nie mesti ader org bomohkan aku sampai buncit cenggini....hehehe...bomoh lak guner makanan...bodoh betul manusia tolol yg nak kena kan aku...nie sume propaganda nak menghodohkan aku......hehehe....gemuk+result kuar/4 x (bilik sepah) = JICAU...

masa naip nie tengah dgr lagu YUNA(indie singer) nyanyi lagu Deeper Conversation...sedap..n sambil2 2 th tgk muker Datin Ezurin yg jd covergirl utk Glam...cantik terutama cincin dier yelah Bvlgari....cam cincin mainan jerk dier pki.....adiOS

3 comments:

Ridhwan A. said...

dah... jiwa kacau pulak!

farell said...

g la rawat jiwa ko dgn membeli LV ke, Alice Sen Deigo ke, Dirk Bikkembergs ke, avant toi kew...
ape2 je la...
tp, klu ko nk window shopping scr online, aku suggest kn kt sini...
mcm2 ada...
bez gilak in web...

http://www.raffaello-network.com

Azmir GAFAR said...

tau xper...jiwa sgt kacau...xboley shoppg