Tuesday, May 12, 2009

BABI TIDAK TERLIBAT

Setiap kali aku nak mengarang entry aku mesti dengar lagu, tapi mlam tadi aku mmg xtaw kenaper, aku gi carik lagu Ella….dah lama sebenarnya xdengar Ella nie…..sambil pilih lagu-lagu dia, tetiber aku ternampak lagu Rama-Rama.

-Satu perjalanan entry bermula…..(bertemankan lagu Mirage-Pesawat)

Berceriter mengenai Ella dan lagu Rama-Rama……aku teringat Asyraf Fazrian Syah Bin Helmi Syamza…dier budak Gombak…..dekat ngan Bt Cave(Barangkali)…..lagu Ella 2 membangkitkan nostalgia aku dengan dier..ktorang nie roommate(hostel) merangkap housemate(umah sewa)….satu mlm sewaktu ktorang membelek2 handphone sorang junior kitorg nie, asalnya nak baca msg n carik lagu rock lama2….yelar aku ni e jenis x dengar lagu lama2 n acap pulak mempunyai handphone berskala tinggi voltannyer….coz phone dier hanya mampu memainkan music dr radio sahaja(bukan mengata tapi menyangkak)……ternampak la lagu Rama-Rama…apa lagi bukan men hebat lagi aksi ktorang mlm 2 berduet lagu Rama-Rama sambil berbaring di katil….mmg agak menangkap la gak penangan lagu Rama-Rama nie dlm diri ktorang…sampai malu nak ingat blk ktorang penah berduet lagu nie…coz acap xpenah aku dgr nyanyi lagu pompuan n dierlak slalu kutuk coz aku asik nyanyi lagu pompuan terutama Ning Baizura(siap wat vokal2 soprano lagi)………Ala..tertiber jerk igt kat acap…hehehe…

-Pertengahan Entryku…..(bertemankan lagu Bila Bunga Di Petik Orang-Sejati)

X de paper nak tulis…cumer aku geli kenapa aku suh lagu nie teman aku tulis pertengahan entry aku…eeee….jijik…ni bukan masanya……eeee……..seyes untuk tukar lagu nie….

-Ending entry aku….(bertemankan lagu Di Antara Kalian-D’ Massive/Almost Lover-A Fine Frenzy)

Disebabkan aku jijik dengar lagu td, aku pon scroll kanlan mouse aku untuk cr lagi lagu…tetiber nmpk dalam received file ader lagu Di Antara Kalian…..aku baru dengar lagu beberapa kali…tapi xpenah dapat terima…eee…xbesh…jadi kali nie aku try utk cuber jadikkan lagu nie sedap…tapi malangnyer baru pertengahan lagu aku dah tukar ke Almost Lover….sedey simpati sian kat Mohd Yusri Bin Mohd Sanusi….penat jerk dier send lagu nie suh aku dgr….tapi x besh…eee…jadi aku layan la Almost Lover…lagu nie sangat bes…..Terima Kasih Nazwan coz perkenalkan lagu nie….aku ucapkan terima kasih walaupun aku taw naz pon taw dr Myer….tapi lagu nie mmg bes…terutama time lyrics “ GOODBYE MY ALMOST LOVER, GOODBYE MY HOPELESS DREAM”..hehehe…cam seswai jerk lirik 2 ngan aku….sedey…huh..last chorus nya…”ALMOST LOVERS ALWAYS DO”….hehehehhe…2 blum dengar lagi lagu DANCING-ELISA( Naz kenalkan gak) n lagu LIKE A SONG-LENKA(Azraai kenalkan)….menangkap kpwt jiwa raga

*NOTA KAKI
-perasan x entry nie x de kena mengena dengan title entry….
-sebab 2 entry nie dinamakan BABI TIDAK TERLIBAT

3 comments:

Nazwan Kamal said...

ur most welcome..

"and i put my arms.. around you... and i hope i can do no wrong!"

hehe

farell said...

Zemmir...
ko mmg cam nie...
suke ngarut2 siket klu wat title thread...
trutama status YM ko...
kdg2, aku sendrik pun xpham...
huhuhu....
makin weng nie...
kesian Babi tue tau....
Jd mangsa ko...
Ahakzzz.
Larikkkk...

Azmir GAFAR said...

to naz...
hehe..ur welcome...welcome 2 coffee bean..hehehe

to farell...
biasela...aku kan suker ngarut cam babi hutan yg menerjah kemaluan mangsanyer...

..xde kena mengena kan..