Friday, June 5, 2009

Chantek...

Kenapa semua kena rasa dorang cantik..padahal muker cam stadium kuala terengganu pas runtuh....huh...aku pon selalu pikir cam2...sehingga kadang2 aku akan cakap kalimah berapi-KO HINGAT KO CHANTEK....tapi betulla...dah Tuhan pon kata antara ciptaanNYA..manusialah yang paling sempurna...so mmg perlulah kiter semua bangga dengan muker,perangai(selagi xder saper comment), n segala-galanya pasal diri kiter....banggalakan diri kiter....tetapi kadang2 sedarla diri ckit kan biler muker 2 sedang2 jewh cantiknyer...so jgnlar berangan dagu 2 nak naik ke langit,padahal muker ala2 jerwk...cantik lagi muker kambing biri2 belakang umah aku...yeay...taw x umah aku ader kambing biri2 yg itam..x cantik biri2 2....so paham jelar....
so kesimpulannyer....anda semua mmg "cantik"
2 jerk nak bebelkan utk mengisi masa lapang nie

2 comments:

farell said...

gile ke ko???
Suke post benda2 yg bkn2...
Mroyan ke ape dol...

& sejak kapan rumah ko pelihara Kambing biri2???
Cukup je la Anak Gajah & Anak Bab* Bkt Bruang tue...
Opssss...
Larikkk...
[Bkn aku ckp... Ko yg ckp dulu]
[Ko yg ngata diorg... huhuhu]
Sembah ye Tuanku...
Hahahaha...

Sbnr nye, ape masalah ko post benda nie...
maseh ada yg kacau ko ke???
Nie, diet ko da capai target x???

Ingat...
Brg yg mahal akn kelihatan murah
apbila, tuan empunya diri s'olah2
xboleh carry jenama t'sebut...

[Abez la aku... mati la kene carut ngan cucu c Salleh & cucu c Yassin nie... Ape2 pun chill la beb... klu ko marah2, aku ajak ko g cucuk vitamin C k... Hahaha... Alamak, t'bocor sudahhhh...]

Azmir GAFAR said...

byk nyer bebelan ko...penat aku....hahahha....
sebenarnya masa nie dalam arena kebuhsanan dan kebuhjanan...so aku mengepostkanla entry 2