Friday, June 5, 2009

Siapakah?

Siapakah artis lelaki yang aku nak suh sier nyanyi depan aku sampai aku tidur?

-Hahaha..Aku rasa artis lelaki 2 ialah Chris Martin...disebabkan bermacam2 sebablah aku nak suh dier nyanyi depan aku sampai aku tidur...eee..jijiknyer...tp mmg..hahahah


Siapakah artis pempuan yang aku nak suh dier nyanyi sampai aku tidur?

-Sah2la aku nak Laura Izibor...coz pon disebabkan berbagai2 hal.....eee.dier comel sangat....

wah2......suke tanyer soklan kat diri sendiri...tapi mmgla..aku suker klu dorang 2 ekor nie ader..mmg aku nak suh diorg duk depan aku sambil nyanyi menggunak gitar atau piano....sambil 2 nyanyi lagu2 yang mmg besh...hehehe..malulak rasanyer Chris Martin dtg nyanyi kat aku......

2 comments:

farell said...

la ko nie...
susah2 pikir la plak...
c Cedric Sengsara & Pravin Prahara
kan ada...
suara diorg kn meletoopp bagai...
melertzzz kan..
Ala2 soprano hong kong & yg lg sorg da cam p'bawa mentera kat kuil...

[mati la sumpah serana dek c cedric & pravin... kne banned la aku jwb nye]

gerenti ko bleh tido lena...
hahahaha...
Jgn mimpi ngeri sedehhh la...

Azmir GAFAR said...

errkkk.aku rasa mmg mimpi ngerila terutama biler pravin nyanyi lagu bukan cinta biasa n ced nyanyi lagu apa2 yg xpayah tarik,tp dier akan tarik sekuat2 hati n sore pecah...eeeeee