Sunday, October 11, 2009

(18 PG)Penantian(15 minit, 3 missed calls, 2 msg)

Mak aku cakap:

Omak : Ko nie jgn lambat, penat je org tgu ko...abeh dier sumpah seranah baru ko nak sampai terhegeh2 melenggang...biar ko tgu org jgn org tgu ko.....marah orang nanti...


2la dier dialog omak aku...

N memangla kepantangan aku menunggu orang..memang x kira saper..klu mak aku kat umah pon, klu dier lambat aku hon kuat2 dr dlm keter sambil jerit2 cam owang giler....dier ajar jgn lambat tp dier sendiri terhegeh2....

nie lagi 1...ader 2 org hamba Allah nie...mmg menyirap aku tahap cipap yang x lama nak kuar darah...

1st msg : confirmkan, aku otw.
( x reply, bayangkan klu aku otw tetiber x jdik, alangkah?)
2nd msg : kuar r
( x reply )

1,2,3 missed calls, x angkat

SENTAP...belum lagi

tapi perasaan meluap2 mula membara biler kat Subaidah...OMG..
Leyhh wat lawak wak2 aku tgh meluap....Shakalaka btl