Monday, October 19, 2009

hari konvo n semalam wak2 lom convo,...

yeay dah convo pon aku...xsangka....

semalam(18hb.10.09)

aku nie yeye la bersemangat bangun pagi lam kul 12.00pm utk gi Tesco beli brg2 nak mkn dalam keter waktu gi Shah Alam...coz confirm bapak aku wak kete cam siput sedut jalan...LEMBAB....waktu kat tesco kena goda ngan mamat pakistan jual karpet(ader ke kejar aku sampai dlm Tesco nyer market)...huh...lepas 2 ey tyer...hai sorang je ke...PUKIM*k ko ..KO HINGAT KO 2 SAPER...eeee...pas 2 beraya kat umah HEMA...n terus kan perjalanan ke SHAH ALAM....singgah PKNS Bangi jumper Nadia n Family mintak restu n mintak jubah..(YEay NADIA gosokkan)....n meneruskan perjalanan yg begitu lama aku rasakan....singgh mkn kat kedai Thai seksyen 20 belakang PETRONAS...sedap dier pyer TOM YAM...sgt rasa bhn pengawet yg sama cam mak aku beli kat Thailand....huh...n trus la Sksyen 13...Nama tmn 2 x hingat...tp kwsn nye sgt menarik...umah sepupu aku je x menarik...iyek...umah bujang kowt..
n samapi jer trus Faridza Fakharudddin menjemput aku bersama2 Nadia Mansiz...cewah....sgt gembira coz dah lama x jumper....sgt seronok....RINDUNYER NGAN DIORANG 2...Tapi FARAH adek BOB xder...huh....gi PakLI Seksyen 7...fries cam hampeh...xsedap...AIR limau pon XSEDAP...pas2 kul 1130 kwn Ija dtg..SHAK...kul 12 lebey baru Mohd Yusri Mohd Sanusi tiber...nie x rindu coz asek muker dier jew aku jumper....Yusri n Shak 1 sekolah...yeye berbual biler jumper org kampong...kul 2 balik membuta

Hari ini(19.10.09)

Bangun dari membutaa pukul 545am...tp pas subuh baru aku yeye bersiap2 bgi....kul 7 pon sampai...eee busuk gler uitm....bapak aku yg ckp...heehehe....aku gi trus dah kena beratur....cam haram jerk pernagai org tua yg jaga barisan ktorang...dahla aku ngantuk...leylak jerit2...

Perempun tua : Korang sumer beratur betul2...akak(makcik sudah) nak kena check 1 1..

Dalam hati "aku yangmenawan nie" : wey perempuan tua x sedar diri...ley ko senyap x,

sampai dlm dewan duduk...tp yg best waktu bagi org tua 2 berdiri...hehehe....yang x bst aku jln terkepet2 lak waktu atas pentas...x hingat dunia pyer....jln aku dicomment oleyh mak,pak, rakan2 yg meliht..terutma Nadia Abdul Rahaman...kuar2 trus dier ckp...

Nadia : Wey yeye jerk ko catwalk atas pentas.....
Aku : Cantikkan...erkkk(dlm hati cnekak aku ley tercatwalk wak2 2)

pas2 sudah

amek2 gambar balik.....Balik Melaka....igt nak amek gambar ngan Mizan Hitam...tp aku ah bukak jubah ...mls lak nak pki blik...



* peristiwa penting= AKU TINGGAL KASUT HITAM KAT UMAH>.....benci..terpaksa pki kasut ayah...eeee...longgar sgt...tp x jatuh...supermodel....ibu jari kaki control kasut longgar wakt atas stage..tetap nmpk catwalk..bga..

No comments: