Tuesday, December 1, 2009

aku nak bunuh orang


mmg niat aku dari kecik...bkn niat tapi cita2....aku rasa cita2 aku nak bunh orang, bukan jadik accountant,bahkan bukan pereka fesyen, tapi bunh orang secara perlahan2....
taktik lama aku,
benci orang bukan tunjuk depan2, tapi kiter balas perlahan2 sampai orang 2 merana....n sengsara,....
coz nak bunuh xleyhla...Malaysia ade undang2.....kang xpasal2 aku masuk penjara...
macam kucing...nak tangkap tikus, bukan terus terkam, tapi kenal n perhatikan mangsa dari jauh n terus terkam sampai mangsa terduduk n x mampu melawan....time 2 la kiter menang......
sebab 2 la aku suker main2 bagi kucing makan...taktik kucing sgt menarik biler nak amek mknn...senyap jerk diorg gerak n terus terkam......n then selesaikan sampai xder jejak....\
persoalan aku
ADAKAH AKU ADER MASALAH PSIKOLOGI?
tapi 2 mmg citer2 aku dari dulu....
pasnie aku citer camne cara aku nak bunuh orang...tapi x pernah kesampaian..
coz malaysia ader undang?
sumer kater cara aku kejam...
tapi bagi aku xla kejam sangat...
huhuhukuhuhuhu....
orang kata cara aku gelak pon dah tunjuk aku nie kejam....tapi bagi aku xder pown....terpulang ....

5 comments:

farell said...

beb.. ape yg ko dok mroyan nie..
sape yg xskola kacau ko tue...
meh.. biar aku skola kn...
kite lebeyyyhh kuang same jerk...
aku pun nk bunuh org nie..
klu aku tau, naseb la dia..
tp, tuah lebeyyhh siket kt aku...
sbb IP add aku sempat copy...
nie, ade sekor manusia dajal,
pedajal kn aku kt blog aku..
hangen seyhhh..
ye la.. aku xkacau dia pun...
bongek tol la..
yg ko knape?? ape citer??

Azmir GAFAR said...

aku nie tingtong...
terbawak2 watak novel

Hellokitty said...

ni kes org ambik dadah...
pastu xcukup dadah...
tapi nak dadah..
ni lah orangnya...

farell said...

klu ko xambil dadah pun, xtingtong pun,
aku still nk bunuh dia!!!
aku saket ati nie...
sentap abez...
nyawa bagai nk d rentap malaikat maut!!!
Arggghhh...
setan tol la...
beb, ape kate, ko ajar aku bunuh org...
aku bkn nye pandai sgt...
antara aku ngan ko, aku nie kire baek siket...
Ko lg dajal kn...
meyhh sini...
Tunjuk ajar ku sifu (Da ala2 my star LG la plak kn....)
Wakakakaka

Azmir GAFAR said...

hellokitty....
eee....cane taw....susah2 jerk bgtaw...huhuhu

farell....
nnt ko contact2 aku...aku ajarkan...
senang jerk nak wat sampai xder bukti....