Friday, December 4, 2009

Lollipop Ke Ketupat...mana sedap

Orang kata kalau kiter suker mkn nnt gumuk....btl la 2...gumuk aku bertambah2...cam KETUPAT dah....tanda aku gumuk :
  • pakai suar meletop, perghhhh, leh tetas....
  • sedey biler dgr lagu Ella....lagu yg belayar2 di lautan 2...(xder kena mengenakan)..maksudnyer aku kena period pain....sakit ati memanjang..coz x pat terima hakikat gumuk cam babi....
  • aku pakai suar leyh tercabut button....(la betol nie uoll, leyh tercabut button, wak2 kejer, malu nyer, terpaksa gi li spin baby, mmg la aku nyer ruper mcm baby kan nak pki sepin 2)
  • aku jln kengkang, cam hawau jewh,
  • aku rasa aku nmpk muker pravin ngan cedric biler pandang cermin...aaaargh benci...cuber korunk tgk pic dorunk nie...cam2 la aku tgk aku
hah, niela dorunk, cam aku kew, tapi aku rasa aku hodoh cam2.

nak diet,huh malas, doloo2 boleyhla, skang blahlah, korunk hingat korunk leyh capai tahap kecantikan aku...gumuk ke kurus ke aku titap tiptop...

mak aku penah ckp aku cam lollipop klu kurus, kepala besau, cam haram, tp biler gemuk aku rasa cam ketupat sempit @ babi bruper manusia yg tgl nak merangkak jewh...seb bek aku jln atas 2 kaki...klu x mesti dah sama kan.....tapi comel lak babi 2...cuber bgtw aper yg hodoh supaya seswai

3 comments:

farell said...

beb...
jgn la m'rendah diri sgt...
ape yg ko da mrapu...
beb, ko gemoksss ke, kurus ke;
ko tetap member aku...
BTW, dlu, antara ko ngan aku,
aku lg gemok kn...
skang da t'balek la plak...
g gym la...
jom..
xpun, jom jogging...
aku teman kn...
dlu kn rajen diet..

Azmir GAFAR said...

eyh xmrendah 2...
sajerk jerk

farell said...

beb..
ko post kn la pic baru ko...
biar aku tengok...
now ko brape??
tinggi????