Friday, January 29, 2010

...........bisu dalam pilu....................

Kalau dalam hidup ader seribu tahun, rasanyer boleyh x kiter sebagai manusia hidup dengan sgt gembira....bagi aku x...kerana dalam hidup ader pelbagai masalah yan membelenggu....gelak, senyum, tawa hilai bukan penentu dalam diri sama dengan yang terpancar di wajah..selalu orang tanyer, jadi aku seronok kerana mcm x pernah ader masalah..X
Aku percaya kepada 1 keadaan, dimana gembirakan ati semua orang berbanding diri sendiri..huh...tapi seperti biasa x semua orang mampu menegrti keadaan tersebut...1 lagik soalan wajib..ko nie kuat bgtaw rahsia diri sendiri..huh..selalu org anggap aku x pernah sorok aper2 yang aku bwat dari pengetahuan orang ramai...KORUNK TAW KE SAMPAI KORUNK NAK CAKAP CAM2...gtewh...yang aku bgtaw 2 hanya beberapa percent sajo.....xde maknenyer aku nak bgtaw sumer kat korunk..bek tanggung sendiri...coz aku taw x sumer sanggup menanggung n x sumer sanggup senyum klu aku ceriter pon....so xyahlah nak taw n mengharapkan aku bgtaw....done..so aku lebih bek senyap pasal hal2 penting dlm diri dari aku jaja..so yg korunk taw 2 mmg x penting dalam idop aku....tapi..

No comments: