Saturday, January 30, 2010

Membusa Membuas Nafsu Di Hari Sabtu

Bagi orang yang mmg x gheti nak duk umah tiap2 malam akan menjadik sewel @ miong @ giler meroyan biler tetiber sabtu malam @ pagi ahad tetiber berubah sikap ala2 manja xnak kuar....

Mana x nyer, ari2 kuar, bapak aku dah tahap cipan yang tinggal nak menyondol aku jerk skang nie....x membebel tp perli hebat giler....sampai memburan muntah aku kuar dari perut..bwekkk2...cam nak beranak taik2 aku biler dier perli.....arini ahad...isnin rtew kuar watper aku dah luper, selasa pun dah luper, rabu kuar merewang ngan pravin n teha, khamis melacur ngan acap, yus, n nurul, jumaat berjimba ngan tasha tgk movie, then kuar bercurut n bercarut ngan acap n yus, sabtu aku pon duk la umah, coz sok pepagi ahad nak kuar ngedate ngan NADIA AB RAHAMAN....yeaaaaaaaa......disebabkan alasan2 sebegitula aku pon merancang beberapa perkara sopaya aku x bosan di malam sabtu ini...seperti:
1. melihat semula pic2 lama yang aku berposing bgi nak rak.pic niela salah 1 dari nyer yang aku jumper..penat aku lentik bagai...




2. menari terkinja2 macam beruk baru jerk pas berak cili api...panas bontot..kalah kate hudson nieh


3. menyanyi gembira sambil posing2 maut...kalau dah posing maut muncung2 bibir nie sah2 aku nyanyi anuar zain, ning baizura, siti nurhaliza n auntie ziana...x maut ko aku nyanyi sampai pecah2 perut....seswaila kan dgn muker aku....ader aku kesah bapak aku nak ketuk pintu pown...janji aku feeling2 diva

4. berbual2 mesra lagik manja ngan kawan2 aku kat YM n berbalas comment ngan sesaper umat kat facebook.....yang penting komunikasi cam makcik Fantaghiro n pakcik Prince nieh...xdela aku sunyi sepi alam semesta

5. okeyh...nie perkara paling aku suker...duk berangan n feeling2 cantik n cute n hensem...korunk mampu ke nak wat cam2 ,,,xkan....so aku bwat...siap posing2 gi klu aku merewang2 nie......

so 2 jelar aktiviti2 yang sempat aku lakukan...2 pun aku tidor 5 pagi taw...xyah gi lepak memana....seronok gak wat perkara begini...pekata korunk pon try....terutama part menari2 2..luper segala2nyer..tp klu korunk pon menari cam siput sedut terencut2..bek lupekan la niat 2...x feel....tp yg pling best berangan n merewang...2 sumer gheti 2..so selamat mencuber supaya korunk x derla kuar umah....gtewwwww....

No comments: