Sunday, November 23, 2008

biler bulan pon ikut sama.....



aritu, aku pravin n azraai yg pada mulanyer berangan nak gi jalan2 trus terpaut kat 1 tempat di bumi melaka yg indah nie.....tempatnyer kat kubu yg baru dibina balik betul2 mengadap sungai melaka n dekay ngan kincir air......sukenyer temapat 2...yeye aku ngan azraai jd model yg lgsg xpenah diiktiraf dunia....masa 2la aku berangan mcm tgh ambik gamabar utk ad LV...yeay...mampus ar sape nak kutuk...aku heran pon x.....pas ktorang amik gambar...azraai(org yg bertanggungjawab terhadap kegiatan2 jahat mengenakan pravin yg badannyer ibarat badak sumbu x beranak2).....ktorang mulakan program jalan kaki merentas seluruh pelosak negeri melaka....dekat 3 jam gakla ktorang jln.....mula tapak jalan ktorang kat padang dataran pahlawan-jonkerwalk-jalan tengkera-terus menuju ke jambatan atas laut mengadap eye on malaysia-gi melaka raya(tgk senyum)-pusing depan penjara-trus ke stadhuys....lebey 15 km la gak ktorang jln....kelengakang mmg merah gilerla...dala pki jeans...perangai pon mmg cam jin yg x bertandukkk....ape cerrrr?...tp besh..aku jdkan program jln kaki 2 sebagai tapak bermulanya program diet yg mmg da alamaku hentikan....ylarr bdn pon da cam anak gajah yg comel...comelkerrr....pravin masa 2 muka mmg tekanan jiwa..tahap nak terjum bangunan da...azraai lak ley tergelak2..geraaaam jerk...aku nak duk pon x ley...wlupon sekejap...rasanyer sumer ete yg jln kat tepi ktorg tengok jerr perangai ktorg yg mmg pelik+bodoh tahap cipan......
nielarrr..............jambatan menuju ke Mahkota Parade...jln kaki nyer psl....."seronok" yg x terhingga...nak tercabut sendi2 n apa2 jerk yg melekat kat bdn aku niee.......aaaaaaaaaaarrrrghhh....

No comments: