Wednesday, November 19, 2008

DRAMA,semalam,CERIA

yeay...semua pon da selesai...harapan2..tp aku!...?....

sehari sbelum selesai.,DAIS mmgla drasakan program yg plg bes..coz sumer pon nak wat drama..DRAMA....drama nangis spi drama gadoh..LOoooooVE..dr menjerit manja spi menjerit maki...suker btl dgr..meriah.baru ar besh...tp yg aku tau diorang 2 menjerit2 sajer jerk nak cr perhatian agar diorg dpt cari perhatian PAPARAZI TANPA PENGIKTIRAFAN (ptp) dais seperti aku.nnt lepak mamak tampin(promosi besar2an), teruk bukak mulut besar2,tergelak cam haper,sambil menahan muker yg mmg cantik mendengar n menyampaikan beriter hebat,terkini lagi sensasi..ader yg geram,mrh,skt ati,buat bodoh,ternganga2,merah muker tahan gelak dll....ALA2 dgr KLASIK FM lak.....ckp Klasik Fm...tetiber teringat budak umah mmg suker gloz theme song klasik fm..siap ley hafal sama2...jijik tapi lama2 cam aku lak yg hafal...eee sgt la memualkan.....SEMALAM dgr perkataan besh.....P*&^mak...lemparan dr seorg lelaki kpd seorg perempuan,,,wah kontroversi...boley ke citer...xpe2.cte jer...sume pon nak mengamukkan..aku gak yg senyap....dgr jer.da mls nak campor dlm hal org...hal aku masa ari2 pon x selesai gi.....dr patut gembira+sedey,trus msg2 muker cam hampeh...hancor....benci aku tgk.....xde yg ceria..bdk umah aku gak...CERIA jewh....ckp psl ceria,bdk2 umah aku la y plg ceria nak blk....sumer pon smbg..aku tgl lu la....oooops bkn sumer..ader y x...yus bercuti n berband kot(kenan SEPTEMBER kot) n KE kijerrr....hehehe...sumer bgn pagi2 buter wlupun tido lambt sbenarnye..yelarr ceria blk katekan....mengemas n bergambar..diorg mmg pantang nmpk camera...hehehehe...sama jerwh...posing sakan....sumerr blk last2 aku ngan nazry jer yg tgl,pyela lama,spi ngantuk aku....tunggu spi lebam sambil muke termangu2 mentikehadiran bapak dier...spi jer trus CHOW...yewwwwya ckp chow,skarang nak chow jap...nnt sambg k...tertiber diri ini terasa terpanggil...huh

No comments: