Friday, November 28, 2008

print-campak-susun-snap..yeay








hehehehe....semalam bosan2 aku pon memrintlarr gambar2 dgn kembang kuncupnye hidung menahan kebanggaan menggunakan harta benda office...hehehe...byk gakla....gamabr pon ley thn..cantik gak color nyerrr.mana x cantik...1 ink je harga da nak dekat 300...guna alak 4 color...dekat rm 1000 bilerr nak beli ink...xpe2..pas blk 2 aku pon melihat la hasilnyerrrr..kuar dari envelope,aku terus campak atas lantai(nak tgk lg senangkan)...heheheheh.......da tgk2 2 terasa cantik lak klu di ambil gambar...huh...ak pon susun la ckit2...biar nmpk menarik ckit("xlar menarik sgt pon")........hasilnyerccamnie larrrr...

huh..plg penting gambar mak pak aku dpn skali....idea asalnyerr aku print gambar nie coz aku nak ubah concept bilik ku..menjadi simple urban...hehehehe.......2la memrint je ke jerrr...dr grayscale..ke color2...yeay..yg plg penting pak aku da bg kebenaran ubah color bilik warna purple...yeay3...lg skali tgkla hasil keje print-campak-susun-snap akue...:)

No comments: