Wednesday, November 19, 2008

tetiberr jewh.....


hehehe...tetiber jewh...lepas je abih post yg bwh 2,gi la tgk handphone n sgala gambar2 dlm hp 2...n ternampak gambar nie...heheheh...gambar terbaik sem ni.....heheh...fokus mulut 2 yg plg penting.....mkn kat lendu...kuey teow kerang yg mmg terbaik...hehehe.....
ckp pasal mkn2 nie.....ade lg 1 gambar yg mmg mengingatkan kat tempat yg akan membuatkan aku berak x henti2...kdg2 spi x terkuar..."sedap sgt"..tp 2 skarag da berakhir...seksa giler diri aku bl nak kn gi sana...tp bilerr kad mkn yg dibagi free 2 xbih...bkn main sonok gi aku n member aku menghabihkannyer......terutama sekali hari ahad..............lain dan x bukan tempatnyer ialah.....DINING.........dining ape
r aku x tau la namanyerr...bertahun2 duk c2 pon x penah heran nak amik tau pasal nama dining 2...










gambar-gambar yg mcm hampaeh nie aku amik masa hari last dinner kat dining niee....hehehe pasni da xyah mkn kat dining yg aper nie n mknn yg sentiasa sama tanpa sekelumit pon kat ati pekerja n booooss dier nak ubah menu mknn....eeeee....gram pon aderr...masa tgh menaip ni...telinga ni asik kena kcu ngan ketukan latihan gendang-gendang cina yg memekak ni...tp sedap gak....mula-mula td ingatkan guruh....hehehe........da larrr...penat la taip...sampai ayt yg kuar pon jd mengarut-ngarut...

No comments: